Haziran 29, 2006

KAMÇEZ'LERİN PEMBELERİ

Değerli çevirmen, Sayın Şefika Kamçez yollamış:

"Bizim evdeki pembe domates haberleri de şöyle:))
Mine Hanımı yerinde ziyaret edip pembe domatesleri ellerimizle seçtik. Sekiz tane pembe domates aldık. Balkonumuza altı tane sığdırabildik. İki tane de (bol bol pembe domates propagandası yaptığım) arkadaşım Ferhan bahçesine ekti. Eskiden beğendiğim domateslerin çekirdeklerini saksılara ekip domates elde etmişliğim var. O yüzden çok büyüdüklerini, dallanıp budaklandıklarını, yani saksı büyüklüğünün önemini biliyorum. Yine de yer darlığı nedeniyle hepsini 40 cm saksıya dikemedim. 30 cm saksıda olanlar da var. Ama paslı çivi batırmayı ihmal etmedim! Tabii biraz da üstten boşluk bıraktım.Herhalde artık yaz, yaprak, dal, tomurcuk sayarak geçecek... (Çok küçük tomurcuklar var şimdi ama onları dijital makinayı ödünç verdiğim için çekemedim. Çiçek açtıklarında yeni fotolar yollarım yine. Bende şimdi beş fidan artı bir de kırık var. Ne yazık ki getirirken kırılmıştı biri; ama ondan da umutluyum!)

Herkese bu zevkli uğraşta kolaylıklar dilerim."

Hiç yorum yok: