Şubat 22, 2013

"PEMBE DEVRİM"!

Milliyet bugün aynen böyle başlık atmış PDA'dan yola çıkarak yaptığı pembe domates haberine...


Söylemek istediğimiz, çok önemsediğimiz hemen her konuya da yer vermiş.
Ayşen Ertür ve Mehmet'in altını kalın kalın çizdiği hususlar gibi...

Sağolsunlar..

Bu konuya böylesine dikkat çekilmesinde Sazak'ların payı inkar edilmez.
Sevgili üyemiz Ayşe Sazak'ın anlattığına göre Derya Bey, daha görür görmez bir pembe domatesin "has", "doğal", "evladiyelik bir tohumdan gelme" olup olmadığını ayırdediyormuş.

Ceren Büyüktetik imzalı haberin tamamı şurada...

2 yorum:

Şebnem dedi ki...

Bir pembe domates hayranıyım.En son Eylül 'de Akçay Güre 'de yakaladım, aldım.Bütün kasayı almadığıma pişmanım.
Yediğim her şeyin çekirdeğini biriktirme hastalığına tutuldum.Bir nevi kıyamama durumları var ama kimini denedim imkanlar dahilinde tutmadı, kimi de küflendiler.Hala ısrarla biriktirmeyi düşünüyorum.Yalnız buzdolabına giren meyvenin çekideği tutmaz diyorlar..?
Pembe domatesleri de üretmeyi denedim saksılarda olmadı ne yazık ki.

A.T. dedi ki...

Tutar tutar... Şurayı tıklayıp nasıl çekirdek kurutulması gerektiği konusunda ipuçlasu bulabilirsiniz...
Sevgiler